Marketing, E-mail marketing
5 największych mitów dotyczących e-mail marketingu
E-mail marketing – metoda promocji firmy, którą jedni kochają, zaś inni nienawidzą. Przez lata funkcjonowania wokół e-mail marketingu narosło wiele mitów, które skutecznie mogą odstraszać przedsiębiorców przed korzystaniem z tego typu metod reklamy. W dzisiejszym tekście przedstawimy Ci 5 najczęściej powtarzanych mitów związanych z marketingiem realizowanym przez wiadomości e-mail...
Strony www, Marketing
Reklama w YouTube? Czy to się opłaca?
Tradycyjne media powoli ustępują pola nowoczesnym portalom pokroju YouTube. Coraz więcej użytkowników chętniej korzysta z “telewizji” internetowej niż z klasycznych rozwiązań. Wraz ze wzrostem znaczenia Internetu reklamodawcy zaczynają przekonywać się do tego medium. Z dzisiejszego tekstu dowiesz się, czy reklama w YouTube jest opłacalna dla Twojego biznesu...
Sklepy internetowe, Marketing, Marketing internetowy
Remarketing, czyli śladami zaginionego klienta
Jeżeli posiadasz sklep internetowy, zapewne wiesz, jak trudno jest nakłonić klienta do wykonania konkretnego celu na Twojej stronie. Niejednokrotnie bywa tak, że użytkownik przegląda kategorię produktową, dobiera rozmiar oraz kolor produktu a w ostatniej chwili rezygnuje z zakupu i opuszcza stronę. Przyczyn takiego zachowania może być wiele, ale istotniejsze jest to, jak na nowo dotrzeć do tego klienta i sprawić, by dokończył, proces, który zaczął? Tego dowiesz się z poniższego tekstu...
Strony www, Marketing
Poznaj 5 cech dobrych tekstów na WWW
Strona internetowa to obecnie podstawa działania niemal każdej firmy. To właśnie witryna jest wizytówką oraz często pierwszym kontaktem, jaki potencjalny klient złapie z Twoją firmą. Ważne jest więc, by content, który znajduje się w serwisie, był wartościowy. Dzisiaj opowiemy Ci o tym, jakie powinny być teksty znajdujące się na Twojej firmowej stronie WWW...
Marketing, Marketing internetowy
Marketing internetowy? Od czego warto zacząć? 5 sposobów. Część druga.
To pytanie zadaje sobie wielu posiadaczy sklepów internetowych czy też właścicieli firm świadczących różnorakie usługi. Od czego zacząć? W jaki sposób możemy promować swoją witrynę w internecie? Zachęcamy do lektury poniższego tekstu aby poznać odpowiedzi na te pytania...
Marketing, Marketing internetowy, E-mail marketing
Marketing internetowy? Od czego warto zacząć? Przedstawiamy 5 sposobów.
To pytanie zadaje sobie wielu posiadaczy sklepów internetowych czy też właścicieli firm świadczących różnorodne usługi. Od czego zacząć? W jaki sposób możemy promować swoją witrynę w internecie? Zachęcamy do lektury poniższego tekstu aby poznać odpowiedzi na te pytania...