Strony www, UX
Kiedy strona one-page jest dobrym rozwiązaniem?
Firmowa strona internetowa to podstawa. To wie każdy i nie trzeba o tym przekonywać żadnego przedsiębiorcy. Istnieje jednak kilka możliwości, jeśli chodzi o budowę firmowej witryny. Dwie najpopularniejsze z nich to zwykła strona z klasycznymi zakładkami oraz strona typu one-page. Czym jest i kiedy opłaca się zastosować drugą opcję? Więcej dowiesz się z tego tekstu...
Jak wybrać domenę strony internetowej?
Nazwa strony internetowej to element, który może okazać się kluczowy w procesie promocji oraz liczby odwiedzin Twojej witryny. Dlatego właśnie domena, którą wybierzesz, powinna być odpowiednio dobrana do charakteru Twojej firmy. Z tego tekstu dowiesz się, jaka powinna być dobra domena strony internetowej...
Strony www, Marketing
Poznaj 5 cech dobrych tekstów na WWW
Strona internetowa to obecnie podstawa działania niemal każdej firmy. To właśnie witryna jest wizytówką oraz często pierwszym kontaktem, jaki potencjalny klient złapie z Twoją firmą. Ważne jest więc, by content, który znajduje się w serwisie, był wartościowy. Dzisiaj opowiemy Ci o tym, jakie powinny być teksty znajdujące się na Twojej firmowej stronie WWW...
RWD, UX, SEO
Słownik pojęć internetowych
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że w trakcie rozmów z klientami czasem zdarza nam się używać słów, które niewiele mówią naszym rozmówcą. To zrozumiałe. Specjalistyczne zwroty, którymi posługujemy się w naszej branży mogą brzmieć obco. Dlatego też postanowiliśmy rzucić nieco światła na niektóre pojęcia, aby każdy mógł zrozumieć o czym mówimy...
Optymalizacja stron www
Jak przyśpieszyć ładowanie strony internetowej?
Jeżeli Twoja witryna długo wczytuje się w oknie przeglądarki, możesz odczuć tego przykre konsekwencje. Ma to bowiem wpływ na Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania, ale przede wszystkim, na odbiór przez klientów. Powiedzenie, że nikt nie lubi czekać, w tym przypadku sprawdza się doskonale...
Google Analytics
5 powodów dlaczego warto używać narzędzia Google Analytics?
Jeżeli podchodzimy na poważnie do naszych działań w internecie, to odpowiedź na to pytanie powinna być oczywista. Dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym opiszemy to zaawansowane narzędzie do monitorowania zachowań ludzi odwiedzających naszą stronę www...