Materiały live na FB - jak je zaplanować?
Facebook zmienia się na naszych oczach. Niemal codziennie słychać o nowej funkcjonalności lub zmianach w mechanice serwisu. Niedawno jedną z takich zmian było wprowadzenie możliwości publikowania materiałów live, czyli na żywo. W tym tekście opowiemy Ci o tym, jak zaplanować atrakcyjną transmisję live, która przykuję tysiące użytkowników do monitorów...
Poznaj 5 sekretów, które zwiększą efektywność Twojej kampanii AdWords
AdWords to system, który od kilku dobrych lat pomaga wspierać biznes i promować firmy w Internecie. Ogromną zaletą tej platformy jest jej jasność i przejrzystość. Tak naprawdę każdy może szybko ustawić swoją pierwszą kampanię, ale schody zaczynają się, gdy oczekujesz od swoich działań wymiernych efektów. Dzisiaj opowiemy Ci o 5 sekretach, które z całą pewnością wpłyną na efektywność reklam i konwersję generowaną przez kampanię...
Video, czy obrazki? Jakie posty na FB będą najlepsze dla Twojej firmy?
Facebook wciąż jest obowiązkowym elementem obecności firmy w mediach społecznościowych. Zawdzięcza to prostocie użytkowania oraz ogromnej liczbie potencjalnych konsumentów. Ostatnimi czasu Instagram staje się drugą społecznościową siłą, ale miejsce Facebooka będzie jeszcze długo niczym niezagrożone. Dzisiaj zastanowimy się, czy lepiej publikować na firmowym fanpage zdjęcia, czy filmy...
4 najczęstsze błędy w kampaniach AdWords
Kampania Adwords to duże wyzwanie dla każdego marketera. Pomimo tego, że system reklamowy Google na pierwszy rzut oka nie jest bardzo skomplikowany to poprawna konfiguracja kampanii może przynieść początkującemu użytkownikowi nieco kłopotów. Dzisiaj opowiemy Ci o 4 najpopularniejszych błędach, które można spotkać w kampaniach AdWords....
Dlaczego warto wprowadzić firmę na Instagram?
Instagram to portal społecznościowy, który zrzesza prawie 600 milionów użytkowników, co jest powalającym wynikiem. Powoli dochodzimy do momentu, w którym hegemonia panującego ciężką ręką Facebooka się skończy. Pretendentem do tronu jest obecnie Instagram i to najprawdopodobniej ten portal stanie się obowiązkowym elementem strategii marketingowej niemal każdej firmy...
One page dla Twojej firmy - czy warto?
Do niedawna większość stron internetowych wyglądała podobnie. Menu, podstrony a na nich tekst ze zdjęciami. Technologia rozwija się jednak tak szybko, że to, co wczoraj było szczytem designu, dzisiaj jest zaledwie “do przyjęcia”. Dzisiaj opowiemy Ci nieco o stronach internetowych typu one page i pomożemy zdecydować, czy to dobry pomysł na firmową witrynę....