Platforma AdWords pozwala w prosty sposób zaistnieć w wyszukiwarce Google i wypromować biznes o zasięgu lokalnym lub ogólnokrajowym. Twoje wyniki zależą jednak od tego, jaki marketing internetowy uprawia konkurencja. Analizująć ruchy przedsiębiorstw z branży, jesteś w stanie stworzyć efektywną kampanię, która ma szansę na spektakularny sukces. Dzisiaj opowiemy Ci, co sprawdzić, wykonując analizę konkurencji i korzystając z raportu “Analiza aukcji”...
Facebook zmienia się na naszych oczach. Niemal codziennie słychać o nowej funkcjonalności lub zmianach w mechanice serwisu. Niedawno jedną z takich zmian było wprowadzenie możliwości publikowania materiałów live, czyli na żywo. W tym tekście opowiemy Ci o tym, jak zaplanować atrakcyjną transmisję live, która przykuję tysiące użytkowników do monitorów...
AdWords to system, który od kilku dobrych lat pomaga wspierać biznes i promować firmy w Internecie. Ogromną zaletą tej platformy jest jej jasność i przejrzystość. Tak naprawdę każdy może szybko ustawić swoją pierwszą kampanię, ale schody zaczynają się, gdy oczekujesz od swoich działań wymiernych efektów. Dzisiaj opowiemy Ci o 5 sekretach, które z całą pewnością wpłyną na efektywność reklam i konwersję generowaną przez kampanię...
Facebook wciąż jest obowiązkowym elementem obecności firmy w mediach społecznościowych. Zawdzięcza to prostocie użytkowania oraz ogromnej liczbie potencjalnych konsumentów. Ostatnimi czasu Instagram staje się drugą społecznościową siłą, ale miejsce Facebooka będzie jeszcze długo niczym niezagrożone. Dzisiaj zastanowimy się, czy lepiej publikować na firmowym fanpage zdjęcia, czy filmy...
Kampania Adwords to duże wyzwanie dla każdego marketera. Pomimo tego, że system reklamowy Google na pierwszy rzut oka nie jest bardzo skomplikowany to poprawna konfiguracja kampanii może przynieść początkującemu użytkownikowi nieco kłopotów. Dzisiaj opowiemy Ci o 4 najpopularniejszych błędach, które można spotkać w kampaniach AdWords....
Instagram to portal społecznościowy, który zrzesza prawie 600 milionów użytkowników, co jest powalającym wynikiem. Powoli dochodzimy do momentu, w którym hegemonia panującego ciężką ręką Facebooka się skończy. Pretendentem do tronu jest obecnie Instagram i to najprawdopodobniej ten portal stanie się obowiązkowym elementem strategii marketingowej niemal każdej firmy...
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij „Zaakceptuj wszystkie”. Jeżeli natomiast chcesz, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Aby zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania