Jeżeli posiadasz sklep internetowy, zapewne wiesz, jak trudno jest nakłonić klienta do wykonania konkretnego celu na Twojej stronie. Niejednokrotnie bywa tak, że użytkownik przegląda kategorię produktową, dobiera rozmiar oraz kolor produktu a w ostatniej chwili rezygnuje z zakupu i opuszcza stronę. Przyczyn takiego zachowania może być wiele, ale istotniejsze jest to, jak na nowo dotrzeć do tego klienta i sprawić, by dokończył, proces, który zaczął? Tego dowiesz się z poniższego tekstu...
Firmowa strona internetowa to podstawa. To wie każdy i nie trzeba o tym przekonywać żadnego przedsiębiorcy. Istnieje jednak kilka możliwości, jeśli chodzi o budowę firmowej witryny. Dwie najpopularniejsze z nich to zwykła strona z klasycznymi zakładkami oraz strona typu one-page. Czym jest i kiedy opłaca się zastosować drugą opcję? Więcej dowiesz się z tego tekstu...
Nazwa strony internetowej to element, który może okazać się kluczowy w procesie promocji oraz liczby odwiedzin Twojej witryny. Dlatego właśnie domena, którą wybierzesz, powinna być odpowiednio dobrana do charakteru Twojej firmy. Z tego tekstu dowiesz się, jaka powinna być dobra domena strony internetowej...
Strona internetowa to obecnie podstawa działania niemal każdej firmy. To właśnie witryna jest wizytówką oraz często pierwszym kontaktem, jaki potencjalny klient złapie z Twoją firmą. Ważne jest więc, by content, który znajduje się w serwisie, był wartościowy. Dzisiaj opowiemy Ci o tym, jakie powinny być teksty znajdujące się na Twojej firmowej stronie WWW...
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że w trakcie rozmów z klientami czasem zdarza nam się używać słów, które niewiele mówią naszym rozmówcą. To zrozumiałe. Specjalistyczne zwroty, którymi posługujemy się w naszej branży mogą brzmieć obco. Dlatego też postanowiliśmy rzucić nieco światła na niektóre pojęcia, aby każdy mógł zrozumieć o czym mówimy...
Jeżeli Twoja witryna długo wczytuje się w oknie przeglądarki, możesz odczuć tego przykre konsekwencje. Ma to bowiem wpływ na Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania, ale przede wszystkim, na odbiór przez klientów. Powiedzenie, że nikt nie lubi czekać, w tym przypadku sprawdza się doskonale...
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij „Zaakceptuj wszystkie”. Jeżeli natomiast chcesz, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Aby zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania