One page dla Twojej firmy - czy warto?
Do niedawna większość stron internetowych wyglądała podobnie. Menu, podstrony a na nich tekst ze zdjęciami. Technologia rozwija się jednak tak szybko, że to, co wczoraj było szczytem designu, dzisiaj jest zaledwie “do przyjęcia”. Dzisiaj opowiemy Ci nieco o stronach internetowych typu one page i pomożemy zdecydować, czy to dobry pomysł na firmową witrynę....
Marketing, Social Media
Współpraca z blogerami - czy można na niej zarobić?
Blogerzy to obecnie jedna z najbardziej wpływowych grup w Internecie. Codziennie tysiące użytkowników inspiruje się swoimi ulubionymi blogerami i kupuje towary lub usługi, które polecają. Blogerzy mają również inną zaletę – są idealnymi dostawcami wartościowych treści, co przydaje się w pozycjonowaniu i budowaniu marki. Z tego tekstu dowiesz się, jak od kuchni wygląda praca z blogerami...
Strony www, Marketing
Influencer marketing - co to takiego?
Na pewno znasz tę sytuację – chcesz kupić nowy komputer i zastanawiasz się, który model wybrać. Nagle natrafiasz na recenzję lub filmik na YouTube przedstawiający zalety i wady modelu, który Cię interesuje. Pod wpływem opinii autora podejmujesz ostateczną decyzję i decydujesz się na zakup tego konkretnego komputera. Możesz tego nie wiedzieć, ale tak właśnie wygląda influencer marketing...
Marketing, E-mail marketing
5 największych mitów dotyczących e-mail marketingu
E-mail marketing – metoda promocji firmy, którą jedni kochają, zaś inni nienawidzą. Przez lata funkcjonowania wokół e-mail marketingu narosło wiele mitów, które skutecznie mogą odstraszać przedsiębiorców przed korzystaniem z tego typu metod reklamy. W dzisiejszym tekście przedstawimy Ci 5 najczęściej powtarzanych mitów związanych z marketingiem realizowanym przez wiadomości e-mail...
Strony www, Marketing
Reklama w YouTube? Czy to się opłaca?
Tradycyjne media powoli ustępują pola nowoczesnym portalom pokroju YouTube. Coraz więcej użytkowników chętniej korzysta z “telewizji” internetowej niż z klasycznych rozwiązań. Wraz ze wzrostem znaczenia Internetu reklamodawcy zaczynają przekonywać się do tego medium. Z dzisiejszego tekstu dowiesz się, czy reklama w YouTube jest opłacalna dla Twojego biznesu...
Sklepy internetowe, Marketing, Marketing internetowy
Remarketing, czyli śladami zaginionego klienta
Jeżeli posiadasz sklep internetowy, zapewne wiesz, jak trudno jest nakłonić klienta do wykonania konkretnego celu na Twojej stronie. Niejednokrotnie bywa tak, że użytkownik przegląda kategorię produktową, dobiera rozmiar oraz kolor produktu a w ostatniej chwili rezygnuje z zakupu i opuszcza stronę. Przyczyn takiego zachowania może być wiele, ale istotniejsze jest to, jak na nowo dotrzeć do tego klienta i sprawić, by dokończył, proces, który zaczął? Tego dowiesz się z poniższego tekstu...